Renault üç ödülü birden kaptı

Renault, 2013 Otomotiv Markaları Grand Prix’sinde 3 ödül birden kaptı.



Renault, Journal de l'Automobile ve TNS Sofres Araştırma Enstitüsü tarafından ortaklaşa düzenlenen 2013 Otomotiv Markaları Grand Prix'sinde "Geleceğin Mobilitesi ve Çevre Ödülü", "Renault Captur Reklamı için İletişim Ödülü" ve Yeni Renault Clio reklamı İçin İletişim Kategorisinde İkincili Ödülü" ne layık görüldü.

Renault açıklamasına göre, "Geleceğin Mobilitesi ve Çevre Ödülü" TNS Sofres Car360° tarafından yürütülen araştırma neticesinde Renault'ya verildi.

ÇEVRECİ RENAULT ÖDÜLLENDİRİLDİ

Bu araştırma kapsamında otomobil markalarıyla ilişkileri konusunda 3 bin 100'den fazla müşteri ile görüşmeler yapıldı. Düşük Karbondioksit (CO2) emisyonlarına da sahip olan Renault, çevreye ve elektrikli mobilite programına bağlılığından dolayı ödüllendirildi.

"İletişim" ödülü ise TNS Sofres'in düzenli olarak yürüttüğü Uluslararası Marka Reklamları Takibi (BAIT) çalışmasının sonuçlarını yansıtıyor.

Söz konusu çalışmada her yıl Fransa'da 5 bin kişiye reklam kampanyaları hakkındaki görüşleri soruldu. Ödüller, markanın tasarım yenileme anlayışının sembolü haline gelen ve lanse edildiklerinden bu yana büyük başarılara imza atan Captur ve Yeni Clio ile ilgili iki Renault kampanyasına verildi.
Renault, Journal de l'Automobile ve TNS Sofres Araştırma Enstitüsü tarafından ortaklaşa düzenlenen 2013 Otomotiv Markaları Grand Prix'sinde "Geleceğin Mobilitesi ve Çevre Ödülü", "Renault Captur Reklamı için İletişim Ödülü" ve Yeni Renault Clio reklamı İçin İletişim Kategorisinde İkincili Ödülü" ne layık görüldü.

Renault açıklamasına göre, "Geleceğin Mobilitesi ve Çevre Ödülü" TNS Sofres Car360° tarafından yürütülen araştırma neticesinde Renault'ya verildi.

ÇEVRECİ RENAULT ÖDÜLLENDİRİLDİ

Bu araştırma kapsamında otomobil markalarıyla ilişkileri konusunda 3 bin 100'den fazla müşteri ile görüşmeler yapıldı. Düşük Karbondioksit (CO2) emisyonlarına da sahip olan Renault, çevreye ve elektrikli mobilite programına bağlılığından dolayı ödüllendirildi.

"İletişim" ödülü ise TNS Sofres'in düzenli olarak yürüttüğü Uluslararası Marka Reklamları Takibi (BAIT) çalışmasının sonuçlarını yansıtıyor.

Söz konusu çalışmada her yıl Fransa'da 5 bin kişiye reklam kampanyaları hakkındaki görüşleri soruldu. Ödüller, markanın tasarım yenileme anlayışının sembolü haline gelen ve lanse edildiklerinden bu yana büyük başarılara imza atan Captur ve Yeni Clio ile ilgili iki Renault kampanyasına verildi.

Yorumlar