Jaguar Los Angeles Otomobil Fuarı’nda görücüye çıkan XFR-S’yi tanıttı.
Otomobil XKR-S’deki 550 beygir güç ve 680 Nm tork üreten kompresör beslemeli motorun aynısını barındırıyor.
ZF sekiz vitesli şanzımana bağlı olan XFR-S 0’dan 100 km’ye 4,6 saniyede hızlanıyor ve elektronik olarak sınırlanmış 300 km/s azami hıza ulaşabiliyor.
Yol tutuşunu iyileştirmek için Jaguar’ın mühendisleri Elektronik Aktif Diferansiyel ve Dinamik Denge Kontrol sistemini yeniden ayarlamışlar ve daha geniş lastikler içeren geniş alaşım jantlar takmışlar.
Tasarım bakımından, araç daha büyük merkez ve yan hava girişleri içeren derin bir ön tampon, karbon fiber bir ön ayırıcı ve genişletilmiş yan eşikler içeriyor.
Arka tarafta karbon fiber dağıtıcıya sahip büyük bir tampon kullanılmış ve arka spoiler hava akışının daha iyi yönetilmesini sağlayacak şekilde tasarlanmış.
Jaguar XFR-S |
Otomobil XKR-S’deki 550 beygir güç ve 680 Nm tork üreten kompresör beslemeli motorun aynısını barındırıyor.
ZF sekiz vitesli şanzımana bağlı olan XFR-S 0’dan 100 km’ye 4,6 saniyede hızlanıyor ve elektronik olarak sınırlanmış 300 km/s azami hıza ulaşabiliyor.
Yol tutuşunu iyileştirmek için Jaguar’ın mühendisleri Elektronik Aktif Diferansiyel ve Dinamik Denge Kontrol sistemini yeniden ayarlamışlar ve daha geniş lastikler içeren geniş alaşım jantlar takmışlar.
Tasarım bakımından, araç daha büyük merkez ve yan hava girişleri içeren derin bir ön tampon, karbon fiber bir ön ayırıcı ve genişletilmiş yan eşikler içeriyor.
Arka tarafta karbon fiber dağıtıcıya sahip büyük bir tampon kullanılmış ve arka spoiler hava akışının daha iyi yönetilmesini sağlayacak şekilde tasarlanmış.
Yorumlar
Yorum Gönder